Rüya Tabirleri .gen.tr
ARAMA
Rüyanızda gördüğünüz en belirgin nesneleri arayınız.

Alfabetik Rüya Tabirleri




 

Rüyada Kardeş Görmek

Erkek kardeş mal ve dünyalıkta ortaklığa yahut kerdeşin içinde bulunduğu durumuna, Kızkardeş kişinin kendisinden şefkat ve ilgi bekleyen bir yakınına yahut kardeşi varsa onun durumuna delalet eder.

Rüyada bir kimse kardeşini görürse, akrabalarından ya da dostlarından güzel alacağına işarettir. Bu rüya erkekler için para durumunuzun iyileşmesi, kadınlar içinse, dertli bir anda hiç ummadığı bir kişiden yardım görmesi demektir. Rüyada öz kardeşini görmek güzel ve sevindirici haber almak anlamındadır.

Rüyada bir kimse kardeşini görürse, akrabalarından ya da dostlarından güzel alacağına işarettir. Bu rüya erkekler için para durumunuzun iyileşmesi, kadınlar içinse, dertli bir anda hiç ummadığı bir kişiden yardım görmesi demektir. Rüyada öz kardeşini görmek güzel ve sevindirici haber almak anlamındadır.

İyi ve sevindirici haberdir.

Rüyada kardes görmek, aile içinde aile fertlerinin birbirlerine karsi olan bagliliklarini ifade eder.

Rüyasında öz kardeşini gören kimse iyi haber alır ve sevinir. Ancak kardeş rüyasındaki her şey birlikte yorumlanmalıdır. Bazen kardeş rüyaları bambaşka anlamlara gelebilir.

Rüyasında öz kardeşini gören kimse iyi haber alır ve sevinir. Ancak kardeş rüyasındaki her şey birlikte yorumlanmalıdır. Bazen kardeş rüyaları bambaşka anlamlara gelebilir.

Kardeş rüya tabiri hakkında sormak istediklerinizi, eleştirilerinizi ve yorumlarınızı aşağıdaki yorum bölümümüzden yazabilirsiniz.

18
58
Rüya Tabirini Arkadaşınıza Gönderebilirsiniz:

Kimden:

Email

Kime:

Email

Yorum ekleyin, soru sorun:

Adınız veya Rumuzunuz:

Email Adresiniz (Kesinlikle Gizli Kalacaktır):

Emine

Erkek kardeşimi gördüm. Beni vurmaya gelmiş töre gereği ama yapmıyor elinde silah vardı.

27.07.2013 07:45:18

Esra

Rüyada kardeş ve kuzeninin ve kendisinin yüzdüğünü görmek, ne anlama gelir?

31.07.2013 12:33:26

Asya

Para demek.

13.03.2014 15:20:56

Yok

Rüyamda ablamın kaçırıp ona kötü işler yaptıracaklarmış. Beni ve eşimi de bir şey içirip baygınlık geçirmemize neden oldular. Babam, ben, eşim, yengem ve bir kaç arkadaşım ablamı arıyoruz. Çok ağlıyorum, eşime sarılıyorum. Ablamı kaçıran arabanın peşinden koşuyorum, ablamı bulmak için birçok çaba gösteriyorum.

12.08.2013 12:26:37

Gül

Rüyamda öz kardeşlerimi gördüm. En küçük ablam hariç hepsi küs gibiydi sanki. Küçük ablamla merhabalaşıyorum ve öbürlerine ağlıyordum. “Ben sizler için geldim, niye yüz asıyorsunuz bana?” diye uyandım, rüyaymış. Neye yorumlanır bu rüya?

19.08.2013 13:33:57

Halil

Biri erkek, biri kız kardeş ikisi de ağlaşarak ve arkasına bakarak uzaklaşıyor. Nu ne demek?

20.08.2013 10:34:16

Shtmc

Rüyamda kız kardeşimin bebek aldırmış olduğunu görüyorum, öğreniyorum ve çok üzülüyorum, bu duruma... Gerçek hayatta kız kardeşim bekar ve bir erkek arkadaşı falan yok fakat pazartesi yeni bir işe başlayacak. Acaba iyi ya da kötü neye delalet ediyor? Bu rüya çok aklıma takıldı. İlginize teşekkürler.

01.09.2013 17:53:35

Melis

Rüyamda öz kardeşimin öldüğünü gördüm ama ilk basta annemler bana haber vermiyorlardı. Sonunda kuzenimden öğrenince, her gün ağladım. Bu ne demek, acaba?

07.09.2013 13:45:33

Dilara

Rüyamda kız kardeşimin sonunda kaçırıldığını gördüm. Önceden biliyordum, rüyamda ve babama söylemiyordum. Korku filmi gibiydi. Ailem için çok korkuyordum, gelip onlara da bir şey olacak diye. Kardeşim kaçırıldıktan sonra ağlayarak babama diyordum, haberim olduğunu. Babam bana kızıyordu, ağlıyordu... Ben vicdan azabından, korkudan ona bir şey olacak diye olacakları görmemek için alıp boynumu kesiyordum, feci şekilde kan geliyordu. Ağlayarak annemin yanına gidiyordum, o şekilde...

20.10.2013 12:44:17

Funda Ç.

Rüyamda erkek kardeşimle bilmediğim bir evdeyim. Kardeşim bana bir şeyler anlatıyor. Birden çok büyük deprem olmaya başlıyor. Sağa sola büyük bir hızla sallanıyor, her şey. Deprem olduğunu anlayınca pencereye koşup dışarıya bakıyoruz. Bulunduğumuz ev ikinci kat gibi bir yükseklikte. Evin karşısında sadece ön duvarı kalmış, eski bir taş binanın, o duvarının da yıkıldığını görüyoruz. Sonra uyandım. Yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.

05.12.2013 21:34:32

Serkan

Abim ve kardeşim kavga ediyorlar. Abim belinden rahatsız olduğunu bildiği halde kardeşim belini sıkıyor ve elinden bir şey aldı.

06.01.2014 12:19:51

Mümin

Rüyamda erkek kardeşlerimle bir yerdeyiz, aniden bir tanesi rahatsızlanıyor ve vefat ediyor. Diğer kardeşim ve ben ağlaşmaya başlıyoruz. Bu arada babam da geliyor ve kardeşimin üstünü beyaz bir çarşafla kapatıyorlar. Ve sonrasında uyandım. Yorumu bildirirseniz sevinirim.

14.01.2014 09:57:36

Kimse Kim Sanane

Kesin hayırlı bir şeydir.

16.02.2014 10:34:50

Ben Ve Sen

Erkek kardeşim bana, masa altından kağıt para fırlatıyordu.

07.02.2014 09:08:23

Rabia

Ben rüyamda kardeşimi gördüm, yaaaaa:)

16.02.2014 10:33:36

No Name

Benim kardeşim yok ama rüyamda kardeşim varmış. Ben ona bakıyorum... Bu ne demek?

16.03.2014 12:44:49


Bilgiler

Rüya nedir?
Rüya Temel Bilgiler
Uyku nedir?
Rüya ve Buluşlar
Rüya ve İslam
Bilinçaltı ve Rüya
 


Rüya Yorumlama

Temel kurallar
Temel Rüyalar
Sıradan Rüyalar
Yararlı notlar
 


Ortak Rüyalar

Rüyada Araba Görmek
Rüyada Bebek Görmek
Rüyada Deniz Görmek
Rüyada Diş Görmek
Rüyada Köpek Görmek
Rüyada Para Görmek

     


2006-2014 © MAN
iletişim